اخبار منچستر یونایتد

اکسل توآنزبه، بازیکن منچستریونایتد پس از کوتاهی دوره ویلا، به صورت قرضی به ناپولی پیوست

MANCHESTER, ENGLAND - JANUARY 09: Axel Tuanzebe of Manchester United in action during the FA Cup Third Round match between Manchester United and Watford on January 9, 2021 in Manchester, England. The match will be played without fans, behind closed doors as a Covid-19 precaution. (Photo by Visionhaus)

ناپولی پس از کوتاه شدن دوران حضور این مدافع در استون ویلا، اکسل توآنزبه، مدافع میانی منچستریونایتد را به صورت قرضی به خدمت گرفت.برای ادامه مطلب با سایت منچستر یونایتد ایران همراه باشید.

اتلتیک می‌داند که ناپولی برای پوشش ماه‌های باقی‌مانده فصل، مبلغ ۶۰۰ هزار پوند به یونایتد پرداخت خواهد کرد، اما گزینه‌ای برای خرید نخواهد داشت.

آینده بلند مدت او در منچستر در تابستان مورد بحث قرار خواهد گرفت.

توانزبه تنها 8 دقیقه فوتبال زیر نظر استیون جرارد را ترک کرد و تنها 6 بازی در لیگ برتر را در تمام فصل آغاز کرد.

زمانی که ناپولی علاقه خود را ثبت کرد، او به صراحت اعلام کرد که می خواهد برای بازی در دقایق معمولی برود.

در بیانیه یونایتد که این انتقال را تایید کرد، آمده است: «اکسل توآنزبه، مدافع منچستریونایتد تا پایان فصل 2021-2022 به صورت قرضی به ناپولی سری آ پیوست.

این بازیکن 24 ساله در تابستان قرارداد جدیدی امضا کرد و او را تا ژوئن 2023 در اولدترافورد با امکان تمدید یک سال دیگر حفظ کرد.

فارغ التحصیل آکادمی، که می تواند در دفاع میانی یا دفاع کناری بازی کند، اکنون این فرصت را خواهد داشت که برای اولین بار خود را در خارج از کشور آزمایش کند، زیرا به تیم لوچیانو اسپالتی پیوسته است.

چندین بازیکن جوان لیگ برتری در سری آ موفق شده اند، از جمله تامی آبراهام و فیکایو توموری، با اینسلی میتلند-نایلز از آرسنال که در این پنجره قرضی به رم رفت تا حضور انگلیسی را تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید