اخبار منچستر یونایتد

رالف رانگنیک صحبت ها در مورد اختلاف اتاق رختکن منچستریونایتد را کم اهمیت می داند

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، صحبت درباره شکاف اتاق رختکن در باشگاه را کم اهمیت جلوه داده است – در حالی که اصرار دارد که بازیکنانش “در تلاشند” روش های او را بپذیرند.برای ادامه مطلب با سایت

منچستر یونایتد ایران همراه باشید.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، صحبت‌ها در مورد شکاف اتاق رختکن در باشگاه را کم اهمیت جلوه داده است – در حالی که اصرار دارد بازیکنانش سعی می‌کنند روش‌های او را بپذیرند.

یونایتد روز دوشنبه 1-0 مقابل ولورهمپتون واندررز شکست خورد، نتیجه ای ناامیدکننده که منجر به گمانه زنی هایی مبنی بر وجود شکاف در رختکن در باشگاه شد.

رانگنیک، 63 ساله، اذعان کرد که راضی نگه داشتن بازیکنانی که از ترکیب اصلی او کنار گذاشته شده بودند، دشوار بود، اما گفت که در حالی که برخی از آنها “از وضعیت خود راضی نبودند”، مشکلی ایجاد نمی کردند.

او گفت: “خب، منظورم این است که این مسئله فقط مربوط به باشگاهی مانند منچستریونایتد نیست.” زمانی که شما یک تیم بزرگ دارید، در دو بازی اخیر ما اکثر بازیکنان را در دسترس داشتیم.

بله، ما مشکلی داشتیم که سه مدافع میانی مقابل ولوز از دست دادند، اما – به طور کلی – به غیر از پل پوگبا، اکثر بازیکنان را در دسترس داشتیم.

اگر تعداد بازیکنان زیادی دارید و 10 بازیکن خارج از زمین می توانند بازی کنند و سه بازیکن تعویض می شوند، مطمئناً تعداد بازیکنان زیادی دارید – در مورد ما 12، 13، 14 بازیکنی که حتی بازی نمی کنند یا حتی نمی توانند بازی کنند. بودن در تیم

سپس آن بازیکنان از این وضعیت راضی نیستند. واضح است، واضح است.

در مجموع، ما یک تیم بزرگ داریم. من تمایل دارم هر دو یا سه هفته به بازیکنان توضیح دهم که چرا آنها بازی نمی کنند، اما واضح است که در هر بازی نمی توانم این کار را انجام دهم و این موضوع در تیم ما و همچنین باشگاه های دیگر مطرح است.

رانگنیک اضافه کرد که بازیکنانش علیرغم مشکلات ظاهری در اولدترافورد در اوایل هفته، سعی می‌کردند به سبک مورد نظر او بازی کنند.

او گفت: «آنها حداقل تلاش می کنند.

مطمئنم که آنها گوش می دهند و ما در بازی های گذشته مقابل کریستال پالاس، برنلی و قسمت هایی مقابل نیوکاسل نشان دادیم که آنها سعی می کنند از توصیه هایی که من به آنها کردم پیروی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید