حواشی منچستر یونایتد

ابطال پرونده شکایت از رونالدو به اتهام تجاوز

اخبار منچستر یونایتد: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد در یک جنگ حقوقی مهم برنده شده است. با اخبار منچستر یونایتد برای ادامه خبر همراه باشید.

به “اخبار منچستر یونایتد”، کاترین مایورگا زنی از منطقه نوادا در آمریکا از کریستیانو رونالدو به اتهام تجاوز شکایت کرده بود و مدعی شده بود که در سال 2009 توسط ستاره پرتغالی مورد تجاوز قرار گرفته است .

وی مدعی بود که در آن زمان اطرافیان رونالدو با پرداخت مبلغ 375 هزار یورو به او حق السکوت پرداخته بودند اما این زن با این شکایت خواستار غرامت یک میلیون دلاری شده بود و آن مبلغ را ناکافی می دانست.

جنیفر دورسی دادستان فدرال منطقه نوادا روز جمعه اعلام کرد که لسلی مارک استوال، وکیل کاترین مایورگا به “رفتار با سوء نیت” در این پرونده محکوم شده است و مدارک محرمانه سرقت شده را به دادگاه ارائه داده است.

قاضی اهل لاس وگاس از طریق حکمی 42 صفحه ای در این پرونده حق را به رونالدو داد و شکایت شاکیان پرونده را ابطال کرد. قاضی در این حکم اعلام کرده است که رفتار استوال، وکیل شاکی باعث شده تا به وجهه رونالدو ضربه بخورد و بدین ترتیب این شکایت کلا ابطال شده است.

قاضی در این حکم نوشته است:”نحوه دستیابی و استفاده از این مدارک با سوء نیت بوده است و حتی برکناری استوال، وکیل شاکی از پرونده هم مانع از صدمه زدن به وجهه رونالدو نخواهد شد چرا که مدارک محرمانه ارائه شده به دادگاه به شکل ناشایستی به دست آمده است و وکیل شاکی با تنبیه شدیدی مواجه خواهد شد.”

دیدگاهتان را بنویسید